DcH Brædstrup

Hvad er DcH helt præcist?
DcH står for ”Danmarks civile Hundeførerforening”, hvilket er en forening for alle der holder af hunde, og for dem som gerne vil træne deres hund(e). I DcH kan man lære omkring almindelig lydighed, eller hvis man har større ambitioner, kan man stille op i konkurrencer i både agility, IPO, lydighed og meget mere. Det er lige meget hvilken hund man har eller hvor store ambitioner du har med din hund, så er der altid plads til både dig og din hund i Danmarks civile Hundeførerforening.

Hvad er DcH Brædstrup så?
DcH Brædstrup er en afdeling af Danmarks civile Hundeførerforening. Adressen er Fredsbovej 20 i Brædstrup, hvor vi har et dejligt klubhus og fantastiske træningsarealer, der giver mulighed for forskellige former for træning af din hund.

Træningen i DcH Brædstrup foregår mandag til torsdag fra cirka kl. 18:30 – 20:30. Der er også træning om lørdagen, hvor der trænes agility fra kl. 09:00. Alle arealerne er offentlig tilgængelige, så der er rig mulighed for, at træne med din hund på andre tidspunkter. Dog skal man huske at samle op efter hunden. Der er også rig mulighed for, at træne i vintermånederne, da vi har et godt lysanlæg, der giver fantastisk lys.

I hele juli måned holder klubben lukket, men der er enkelte hold som mødes og træner sammen. Hold dig orienteret på dit hold : )

Læs DCH-Forsikringsprogram i tilfælde af at du kommer til skade, eller der bliver gjort skade på materiale eller andre hunde/hundeførere